Payday 3 geliştiricileri kötü lansman için özür diledi

Merakla beklenen co-op soygun oyunu Payday 3, konsol ve PC platformu için piyasaya çıktı. Çıkış yaptığı gibi mükemmel lansman rakamlarına ulaşan oyunun çıkışı ne yazık ki sorunsuz değildi. Yaygın sunucu sorunları lansmana gölge düşürdü ve oyuncular tarafından hayal kırıklığına neden oldu. Yapımcı şirket Starbreeze’in CEO’su Tobias Sjögren, lansmandaki sunucu sorunları için özür diledi. Ek olarak şirketin küresel marka direktörü Almir Listo ve baş yapımcı Andreas Häll Penninger, bir Twitch yayınında Payday 3’ün çevrimdışı moda sahip olabileceğini açıkladılar.

Payday 3 geliştiricileri kötü lansman için özür diledi ve gelecekte olabilecek çevrimdışı modu hakkında konuştu

Penniger: “Bu lansman beklediğimiz gibi gitmedi, bir çoğunuzun bu sorunlardan ötürü son derece sinirli ve kızgın olduğunu anlıyoruz ve biz de öyleyiz” dedi. Listo ve Penniger, Twitch üzerinden hayranlarıyla gerçekleştirdikleri bir saatlik soru-cevap sırasında tekrar tekrar oyunculardan özür diledi.

Listo, Çevrimdışı modu içinse şunları söyledi: “Bu konuda net bir cevap veremeyiz çünkü lansmanın üzerinden dört gün geçti. Oturum açarken yaşadığınız inanılmaz zorlukları öngeremedik.”

Listo, Starbreeze’in Payday 3 çevrimdışı modu için ayrıntıları ve bu modun olup olmayacağını mümkün olan en kısa sürede doğrulayacağını söyledi ancak stüdyo şu anda bunu yapamıyor.

Listo: “En iyi deneyimi nasıl sağlayabileceğimiz konusunda ileriye dönük her olasılığı değerlendiriyoruz” dedi. Penniger, Starbreeze’in bu aşamada Payday 3’e gelebilecek herhangi bir özellik için eve veya hayır cevabı veremeyeceğini söyledi.

Ayrıca Listo yayın sırasında Payday 3’ün neden her zaman çevrimiçi bir oyun olduğunu da açıkladı ve bununla ilgili daha önce de yayınlanmış bir açıklamayı okudu. Özellikle Payday 3’ün her zaman çevrimiçi olma gerekliliği önceki oyundaki yaygın hileye karşı olmuştu. Stüdyo ayrıca Payday 3’ün PC ve konsol dahil olmak üzere tüm platformlarda tek bir topluluk olmasını istiyordu ve her zaman çevrimiçi olma özelliği ile her platformdaki herkesin aynı anda oyunun aynı sürümünü çalıştırmasını istiyor.

Listo ve Penniger pyundaki ilerleme sisteminin şu anki halini değiştirmeyi planlamadıklarını ancak şirketin kullanıcı arayüzünde ve oyunun diğer unsurlarında ilerlemeyi daha kolay anlaşılır ve sezgisel hale getirecek özellikler eklemeyi düşündüğünü söyledi.

Listo ve Penniger’in yayında söylediği Starbreeze geliştirici ekibinin gelecekte Payday 3’e eklemeyi düşündüğü bazı özellikler şöyle:

  • Yazılı ve sesli konuşmalar için lobi sohbeti
  • Lobide “Hazır” komutu verme düğmesi
  • Meydan okuma sisteminde iyileştirmeler
  • Xbox ve Playstation konsollarında fare ve klavye desteği
  • Hızlı oyna seçeneği
  • İki eşya çantası taşımanızı sağlayan Taşıyıcı adlı yeni bir beceri yeteneği

Listo son olarak Starbreeze’in lansmanın bu şekilde olmasını asla istemediğini ve ekibin bu sorunları gidermek için ve oyunu hayranların beklediği hale getirmek için ekibin gece gündüz çalıştığını ekledi. Listo, hayranların sabırlı ve anlayışlı olmaları gerektiğini çünkü ekibin ancak bu kadarını yapabileceğini ve oyunun henüz 21 Eylül’de piyasaya sürüldüğü için henüz çok erken olduğunu söyledi.

Payday 3, çıkış lansmanında sorunlar yaşasa da hafta sonu boyuna 218.250 eş zamanlı oyuncu sayısına ayrıca 1.347 milyon günlük oyuncu sayısına ulaşmayı başardı.

Starbreeze için Payday serisi finansal açıdan şirket için tarihsel öneme sahip bu yüzden şirketin gelecekte işleri nasıl yoluna koyacağını görmek hem hayranlar hem de kurumsal açıdan bir hayli ilginç olacak.

PAYLAŞ

İlgili İçerikler